2 Eylül 2013 Pazartesi

Espadril Trendi :)

                                                   Espadril Trendi :)


Yaz aylarında kurtarıcı ayakkabınız olan espadrillerin her çeşit rengi desenlisi mevcut :)
İster düz renk alın kendinizin yaratılıcığınızla dilediğiniz gibi süsleğin. Oldukca rahatlar sanki ayagınızda yokmus gibi kombinlerle uyum sağlamak kolay. Toms,Chanel,Deichmann,Mudo,Flo gibi markalarda bulmanız mümkün :-)
                                                                 











Hepsi birbirinden güzeel sizce de öyle değil miii :)

6 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    11. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) Bloğunuzu ziyaret edeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Boyum uzun olsaydı ayagımdan cıkarmazdım bunları cok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  4. Bende hiç çıkarmıyorum çok rahatlar ayağımda yokmuş gibi tavsiye ederiim :)

    YanıtlaSil
  5. bıyıklı olanı beğendim. blogunu takibe aldım. bana da beklerim :)
    http://lapermstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim :) bende takibe aldım :)

    YanıtlaSil